اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس
پرسپولیس....کهکشان سرخ91-92....پرسپولیس
چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 14:41 ::  نويسنده : hesam


مرجع خبري پرسپوليس :‌ محمد قاضی گفت: تمام تلاش خودم را می کنم تا به درست شدن یک پرسپولیس قدرتمند کمک کنم. برای من اینکه پرسپولیس به قهرمانی برسد، مهمترین مساله است تا به چیز دیگری فکر نکنم.


مهاجم ملی پوش پرسپولیس با ذکر مطلب فوق افزود: می خواهم یک بازیکن مثمرثمر برای پرسپولیس باشم. رقابت یک مساله عادی و قطعی در فوتبال است و اگر نباشد یک تیم خوب درست نمی شود.

چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 13:27 ::  نويسنده : hesam


 

مرجع خبری پرسپولیس : قاسم دهنوی که با تیم فوتبال استقلال قرارداد داخلی امضا کرده بود با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به این تیم پیوست.

 

قاسم دهنوی که با تیم استقلال قرارداد داخلی امضا کرده و حتی در تمرینات این تیم حضور یافته بود، طبق اعلام جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز با این تیم قرارداد بست.

چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : hesam


مرجع خبری پرسپولیس : شبكه الكاس والدوری قطربه نقل ازمنابع آگاه اعلام كرد: برونو متسو مربی سابق تیم ملی قطر و الغرافه این كشور به احتمال 80 درصد مربیگری تیم پرسپولیس ایران را برعهده می گیرد.

 

شبكه یاد شده سه شنبه شب بااشاره به سفر برونو متسو مربی فرانسوی به تهران و انجام مذاكره با مسوولان باشگاه پرسپولیس ایران اضافه كرد:



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 12:58 ::  نويسنده : hesam


 

مرجع خبری پرسپولیس : یک سایت قطری از حضور مدافع استقلال در تیم فوتبال السیلیه خبر داد.

 

سایت الکاس قطر از طرف منابع آگاه مدعی شد باشگاه تازه لیگ برتری شده السیلیه قطر مذاکرات خود را با پژمان منتظری، برای پیوستن به این تیم در فصل جدید لیگ ستارگان آغاز کرده است.


 

مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر خودروی علی کریمی را گلباران کردند.

 

حدود 50 هوادار پرسپولیس که برخی از آنها از صبح امروز در مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر بودند پس از اتمام تمرین امروز بعد از ظهر قرمز پوشان موفق شدند علی کریمی را از نزدیک ببینید و با او صحبت کنند.

 

هواداران با دیدن کریمی روی خودروی وی گل‌ ریختند و 2 جعبه شیرینی به علی کریمی اهدا کردند. کریمی نیز این شیرینی‌ها را بین هواداران پرسپولیس تقسیم کرد.

 

عکس یادگاری یک نوزاد 9 ماهه با لباس قرمز رنگ با علی کریمی در نوع خود جالب بود.

 

هواداران از کریمی می‌پرسیدند امسال وضعیت پرسپولیس چطور است که کریمی گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و بچه‌ها نیاز به حمایت همه جانبه شما دارند.

 

وی سپس دقایقی مقابل در ورزشگاه درفشی فر ایستاد و با هواداران عکس یادگاری انداخت.

 

علی کریمی پس از اینکه ساعت 8:30 امروز در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرد تا تمرین بعد از ظهر به منزل نرفت و در ورزشگاه مانده بود.


 

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک دفاعی 27 ساله اهل کشور برزیل بزودی قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس امضا می کند.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با منتفی شدن حضور ویکتور پاسوس در پرسپولیس ، مسئولان این باشگاه باب مذاکره را با یک هافبک دفاعی کارنامه دار دیگر آغاز کرده اند.

 

«سوسا» برزیلی که متولد 1985 است (27 سال سن دارد) سابقه بازی در تیم های رایو والکانو و سالامانکالا اسپانیا را در کارنامه دارد و فصل گذشته در لیگ پرتغال حضور داشت.

 

مذاکرات سرخپوشان با سوسا روند مثبتی را طی می کند و طرفین سر اکثر جزئیات قرارداد از جمله مسائل مالی به توافق رسیدند، به این ترتیب این بازیکن طی روزهای آینده رسما قرارداد خود را با پرسپولیس امضا می کند.


گفتنی است، براساس قوانین سازمان لیگ سوسا باید پیش از امضای قرارداد با پرسپولیس در تست های پزشکی شرکت کند.

چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : hesam


مرجع خبری پرسپولیس : حسین بادامکی با امضای قرارداد یکساله به تیم فوتبال ملوان پیوست.

 

صادق درودگر سرپرست باشگاه ملوان اظهار داشت: با حسین بادامکی قرارداد یک ساله امضا کردیم و این بازیکن رسما به ملوان پیوست. با شریفات هم مذاکره کردیم اما او گفت شاید در استقلال بماند و فعلا بحث حضورش در ملوان کمرنگ شده است.

 

سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: 12:49 ::  نويسنده : hesam


مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری روز پنجشنبه بعد از بازگشت به ایران قرارداد خود را با پرسپولیس امضا می کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با جذب کریم انصاری فرد آقای گل لیگ یازدهم، محمدرضا خلعتبری هافبک - مهاجم تکنیکی الوصل آخرین ستاره ایرانی مدنظر باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده است.

 



ادامه مطلب ...


مرجع خبری پرسپولیس : چند سال پیش بود که شهاب گردان به عنوان یک دروازه بان در رده سنی امید در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.



ادامه مطلب ...

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت ما منتظر اقدام باشگاه استقلال برای جذب کریم انصاری فرد ماندیم اما زمانی که آنها تعلل کردند به خاطر هواداران پرسپولیس این بازیکن را جذب کردیم.

محمد رویانیان در خصوص نحوه پیوستن انصاری فرد به تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: در روز بازی تیم های ملی فوتبال ایران و قطر آقای فتح الله زاده (مدیرعامل باشگاه استقلال) با من تماس گرفت و در خصوص موضوعات کاری مختلف از جمله نقل و انتقالات و نحوه تامین منابع مالی گفتگو کرد.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 22:32 ::  نويسنده : hesam


مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به شروع تمرینات پرسپولیس برای لیگ دوازدهم، مسئولان این باشگاه به دنبال یافتن جانشین برای لوگوسیچ هستند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با جدایی انور لوگوسیچ از کادرفنی سرخپوشان و با توجه به شروع تمرینات این تیم ، باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک جانشین برای این مربی پیدا کند.

 

15 بنز و بی ام وی گرفتم کل ایران ترکید

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به وضعیت کادرفنی این تیم گفت: مصطفی دنیزلی سرمربی ماست و بعد از پایان مرخصی به کشور باز خواهد گشت.



به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان با اشاره به این مطلب افزود: حدود یک هفته از برنامه های خود عقب هستیم و انشالله با برنامه ریزی هایی که داریم این عقب افتادگی را جبران می کنیم.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : hesam


مرجع خبری پرسپولیس : ملی پوشان تیم فوتبال پرسپولیس تهران از روز شنبه هفته آینده در تمرینات این تیم شركت می كنند.

 

این بازیكنان به دلیل حضور در اردوها و مسابقات سنگین تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی جام جهانی، چند روز بیشتر از سایر نفرات استراحت خواهند كرد و از روز شنبه هفته آینده در تمرینات سرخپوشان حضور می یابند.



ادامه مطلب ...

 

مرجع خبری پرسپولیس : با جذب کریم انصاری فرد ، 7 سهمیه خرید بازیکن از لیگ برتر برای سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

 

 با جذب کریم انصاری فرد، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، شهاب گردان، محسن بنگر، حسین ماهینی و محمد قاضی، بسیاری از رسانه ها پرسپولیس را تیم کهکشانی خطاب می کنند اما وضعیت سرخپوشان در نقل و انتقالات چگونه است؟

 بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


سلام به هرچی سرخ مرد نظر یادتون نره مرسی
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس و آدرس persepolis23.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 3332
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس